My heart's a stereo, it beats for you so listen close

För tillfället så sitter jag på jobbet. Fy Amanda, skriva på bloggen. Nä men, jag har ingenting att göra för tillfället. Har precis dammsugat Lasses bil för den var full med hunhår. Clever! Jag som är allergisk och allt.. Mina fötter ser ut som två tjocka potatisar för jag har pulat ner dom plus ett par sockor i mina skor. Tss, kallt satan här :( Har fifflat lite med bloggen också, khaha. (Ser ni ingen förändring, tryck F5). Inga stora förändringar eftersom jag inte är pr0 och inte har en aning om vad jag gör, men ändå. Hoppas man inte får en utskällning av proffset nu :| Bloggen behövde en färgklick, okej?! Haha. På tal om proffset, (Sabina) så ska jag träffa henne idag efter jag slutat worka. Slutar fyra, så runt halv fem i guess. Nu måste jag forsätta jobba.

Bra låt heido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0