LoL this blogg typ

Gaah, sabiina failar hårt på att göra headers .____. Är för trött för att fixa med den anyway ^^ haha LoL big times! Well idag har jag mest lodat omkring, sen dog min lur och jag tappade kontrollen ett tag, förstår ni hur konstigt det känns utan att ha en lur eller? att inte veta vad som händer, vad andra gör eller om andra vill dej något :s fett läskigt faktiskt ^^ Sen kom amanda (fick tag på henne genom Felicia) o räddade min dag, hon hade en laddare, dock skulle hon ladda sin lur men jag baxade dej ist >:) Sen taggade jag, felicia o mandutt till någon lucas, a person i never met before. Vi chillade där med hans polare tills jag taggade hem. Lite kul att dom hade internet i tv'n men ist för att kolla på film eller något spelade vi det legendariska "Playing with fire II" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0