Känner att det är dags nu...

...Sabina har tjatat på mig om att jag måste uppdatera, så here I go, heh.
Igår gjorde jag inte ett skit i stort sätt, hade utegångsförbud för att jag försov mig, suck. Hade yoga på idrottslektionen vilket jag fick döont i ryggen av ett tag, haha. Lite vigare blev jag också, dock antar jag att det har återställts nu.. xD Sitter i sängen just nu och kollar på tv och Ted som sitter och fifflar med sina hårprodukter. Frisörer alltså ._. Han sov här också för ert intresse. IDAAAAAAAAG så vet jag inte alls vad som händer, antar att jag ska träffa Sabina. Men.. Hon vaknade tydligen nyss så hon är inte klar, kan räkna med att ses om ca 7.6 timmar.





Sabiina namnlös svarar:
jag tjatar för att jag vill uppdatera, och det kan jag inte om jag redan skrivit två inlägg. Annar blir bloggen för sabiinig och tycker väldigt mycket att vi ska uppdatera varannat inlägg, jättebra blir det ja ^^ *trött chey* sova kanske? ja lät väldigt skönt, dock lite ensamt :( Moder min tvingar med upp tidigt imorgon för att jag ska duscha o packa innan klockan halv tolv, ungefär den tiden brukar jag vakna och det kan ta mellan 30 minuter och  fyra timmar för mej att vakna o fixa mej. (Obs, det beror helt på vilken dag det är!) soo, C yaaah biatches=!?!?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0