Falling from the stars

Hej. I guess. Egentligen så orkar jag inte skriva här just nu men jag gör det ändå bara för att jag är så cool.

Right nao sitter jag på Norrtäljebussen, alltså på väg hem från skolan. Har hunnit kolla klart på säsong 1 av Viva La Bam igårkväll och idag. Ggggrymt! : D Snart har man även resten av säsongerna. (Finns 5 stycken). Någon dag ska jag och Binutt ha Jackass-maraton också, thih. För najs, inte sant?

För övrigt så ska jag Sabina och Linnea på spelning i Tumba imorn. Sabäina ska äntligen få träffa sina kära idoler i beside the bridge ;) Spelningen börjar runt sju så innan dess ska vi chilla hemma hos Linnea som bor typ 1 station ifrån där spelningen håller hus. Asnajs. Alltså tar det typ 5 minuter för henne att åka hem sen. Mig tar det dock liiite längre tid för.. Kan räkna med ca 2 timmar och 20 minuter. Sabina däremot ska stanna i stockholm hos sin moster(?) för att dagen efter så ska hon få någon födelsedagspresent-blabla-a.k.a-intevetjagvadfandetär. :) Sen efter det ska vi ses igen, den här gången i Norrtälje. Vad ska vi göra då? Hehehe. Jo vi har våra planer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0