Det ekar över hela staden

Kan ju börja med att säga att Sabina suger polkagris på att uppdatera sina bloggar :p Dock kan jag även säga att det är för att hon inte har dator med internet i lägenheten, och där ska hon vara hela veckan c: Tror det var någonting sånt iaf. Dessutom är hon fööör lat för att skriva på feletonen. Suckeluck.



Iiiiiiiallafall, jag ba sitter här på jobbet jao. Rastar ögonen lite och går in på fejsbok och blåg.se. Skitnajs. Eller? Jovars. Sabina är på flygis och när jag slutar jobba tänker jag träffa henne, även om jag ser ut som skit. Är helt svartklädd, heeeelt svartklädd och har sminket från igår. (y) Hade bara tänkt dra hem och sova när jag slutat, men just nu känner jag faktiskt att det är en rätt tråkig idé. Nu när ändå Sabina ska stanna i Norrtälje liksom. Jo men, ja. Igår kom jag hem typ sentsent, mor min rageade sönder för att Sabina hade facerapeat mig och skrivit att jag skulle våldta katter och dricka campagne och äta ost eller nåt sånt där. Hon tyckte att jag därför var pucko som lät någon skriva "en sån sjuk grej" på min privaaata inloggningsmojsgrejs. I lol'd. Skulle ta sista bussen hem enligt henne (18.55), blev det så? Näej. Kom hem halv två :p Trolol, vi hörs någon gång. TJÄÄINA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0