Csi och mars

Hopplagaloppla. Ba sitter i min säng just nu och chillar framför csi. Mars äter jag också, mmmh. AVIS!????? Faktiskt är det inte mycket att vara avis på, men ändå :p Ska passa på att skryta lite om att jag träffade Ulrik Munther idag också när jag skulle käka på en thairesturang bredvid skolan, haha lol. OMG HAN ÄR SÅÅÅÅ SNYGG!!! JAG DOOOOOOOOG...... Eller? ;) Nejmen, igår så sov jag hos Nicke, skulle egentligen hem. Fick inte sova där utan vuxna och hans päron är i spanien, men jag sa typ "är du pigg om tio minuter?" Han ba, "aahrååå". Och vilka är det som somnar ?? Mhm, en halvtimme sent kom jag till skolan också, skulle haft en lektion precis innan lunch som blev inställd, lunch på thaibuffé-placet, lektion, skolan slut. Drog vidare mot Norrtälje och mötte upp Sabina på station, hade sånglektion strax efter och drog sen hem till mig för att chilla vidare framför Viva La Bam. Dock så skulle vi egentligen se på "insidious" (BU!-film. As known as skräckis) men råkade ladda ner fel pryl, så fick ladda ner igen. Dock så blev det också fel, kåååå tänkte jag och började glo Baaaaaam istället. Öh. Nu..... Slänger jag in en autocorrect-fail. BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0