A situation for insperatrion

gaaah, vet inte vad jag ska skriva :s amanda sitter på jobbet och tvingar
mej att blogga så att hon ska ha något att göra, o jag vill inte göra henne
besviken, så måste komma på något intressant att skriva. I need a situation
to find insperatrion, and here i'm ain't gonna find some situation :/ hm
medans jag satt på balkongen kom jag på världens bästa idé, glass med
smak av energidricka :D jag messade amanda direkt för att dela med mej
av min idé, men amanda hade tydligen redan kommit på det så hon såg
min nya idé som gammal *glädjedödare* men vem säger att man inte kan
göra det ändå? Så på lovet blir det hemmagjörd glass med smak av PK ;)
bättre än ben and jerry's i hope :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0