You're nonamed, but you deserve it

TJINGELINGEN, nu är det som så att jag sitter och dunkar musik medans Sabina sitter bakom mig och kollar på simpsons. Hehe, min musik överröstar tvn *stolt*. Har upptäckt lite ny musik senaste veckan också! :D Och ifall ni undrat över vad jag och lilla binutt lyssnar på så har ni en länk här till min spotifylista (jag ock Sabina lyssnar på samma sorts musik/låtar så därför langar jag bara min just nu ;)). Emilia är på väg hit också, hon ska sova här för imorn så ska vi ut till väddö igen och rida! Det var ett tag sen nu tråkigt nog, så kan bli skönt att komma ut igen. Älskar att rida, alla tankar flyger iväg. Yei. Kanske ska rulla ner mot stan eller nåt sen, brännes kanske också. Ahmen iaf. Nu orkar jag icke skriva mer just nu, kanske kommer fler inlägg närmre natten, annars. Får ni vänta tills nästa gång :) Det får ni ju ändå, men.... Äh. HEIDO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0