Update from da bed

RANDOM FRÅGOR!

Två ställen du ska resa till innan du dör: Australien och Grekland
Vilken färg har dina strumpor?: Har inga strumpor på mig just nu
Kan du göra en bakåtkullerbytta?: Jag vet faktiskt inte, haha
Gillar du någon just nu?: Ja, det kan man väl kanske säga
Vilken klass går du i?: Andra ring
Har du några IG?: Yep, i idrott och naturkunskap 
Vad ligger närmst dig till vänster?: Mitt kära duntäcke
Din favoritbil?: Lamborghini Gallardo eller Mustang Shelby Cobra
Vilken typ av musik lyssnar du på?: Det kan känner för, mest rock
Är du oskuld?: No i'm not
Är du en morgon- eller nattmänniska?: Helt klart nattmänniska
Vad gör du på vägen till skolan?: Sitter halvdöd på bussen, lyssnar musik
Äger du en baddräkt?: Haha nej det tror jag inte
Är du mogen?: Jag är mogen när det behövs
Har du haft sex utomlands?: Haha, yeeas
Är du blyg?: Inte längre, bara i vissa tillfällen
Vem är din bästa vän?: Annika och Sabina
Vad älskar du att hålla på med?: Musik fosho!
Är du bra på matematik?: Jag kan när jag vill
En söt person?: Nickey :D
Kan du dansa?: Haha verkligen inte!
Har du en fågel hemma?: Faktiskt så har jag det ja
Beskriv dig själv med ett ord: Random
Brukar du köpa chokladkalendrar till jul?: Ja (a)
Powerking eller Red bull?: PK, för det är billigare 
Vem skrev du senast ett sms till?: Nickey [:
Har du en tv på rummet?: Japp, jag har min "lilla" tegelsten
Har du kysst någon den senaste veckan?: Yessir
Städar du ofta ditt rum?: Haha nä, är aldrig hemma ändå satt
Äger du en grön plattång?: Hur visste du? :o
Är du mörkrädd?: Inte ett dugg, mörker in my <3
I vilken situation får du panik?: När jag inte kan röra mina armar
Har du/ har du haft en KK?: Hehe
Senaste bra bandet du hittade?: Hollywood Undead
Nämn en bra kompis med det motsatta könet: Raffe, helt klart
Det senaste roliga som hände?: Jonte strippade på Hannas bord igår, haha!
Är du ofta rädd?: Almost never
En person som gör dig förvirrad: Maximilian
Skäms du över dig själv?: Nä, det känns onödigt
Har du kort stubin?: Om jag har!
Är du kär?: Jag vet inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0