Tell me there's a way to beat the monster, save me, make it go away...

... Första skoldagen idag efter lovet, yei. Försov mig, kom en halvtimma för sent. Max höll mig vaken till typ jetesent.. :p Efter skolan drog jag med mig Raffe och Levén till donken i globen, var sjukt slut och hungrig och höll nästan på att somna när jag ätit mina två cheese, haha. Tidigare idag så visade Levén stolt upp sin nya mobil för mig och Raffe som tydligen ska vara oförstörbar.

Raffe: Får jag kasta den i marken?
Alex: Alltså, njaa..
Raffe: Men kan jag få släppa den bara då?
Alex: Ah visst, det kan du få göra. det har jag gjort fler gånger.
*Raffe håller upp mobilen*
Kan jag få släppa den i axelhöjd?
Alex: Jadå, gör så, deeen kommer hålla!
KRASH, tusen sprickor i skärmen. Haha så ägd, det roliga var att han fick mobilen igår xD

Anyways, drog vidare till tekniska efter donken och blev förvånad över att Nickey stod där och väntade på bussen till Norrtälje, han skulle tydligen repa så fick sällskap av honom och hans gitarrist Johan hela vägen. Sabina klev på bussen i söderhall också. Hade tråkilåk på station så bestämde oss för att vandra hem till Jocke. Det slutade med att Jocke, Jag, Sebbe, Martin, Sabina och Felicia var där och gjorde i stort sätt ingenting. Dock var det najs ändå, som vanligt när man är hos Jucke. Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0