Gymnasiemässan

Eftersom jag är liten och inte går på gymnasiet än måste jag åka med min retardklass på gymnasiemässa i sthlm, det börjar med att jag sticker med herr larsson ett o två medans resten av folket står och väntar på filippa o ida som är sämst o missar tåget... mässan sög så jag tog med simon till amanda på frys, på vägen dit hittar man annika :) På rasten säger viktor (en trea) att Felix (en tvåa) ska rappa om mej, han ska tydligen battla ut med ;) vilket leder till att han säger: du har brunt hår och vackra lår... eller nåt, blev lite glad jag x') hehehe sen taggar jag, amanda till simon (när hon slutat) till norrfuckingtälje och lodar på brännäs = david tvingar med göra kladdkakor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0