Biggest misstanke of my life

Är att vi lämnade tillbaka vårat ps3 och mw2... Varför? Jo det började med att mamma ville ha en blue ray och drog med mej till elgiganten. Det slutar med att vi åker hem med ett ps3, två kontroller o mw2 :d tyvärr var det tiden då vi bodde på rådmansö, alltså ingen hemma på dagarna, efter en vecka hade vi inte änns öppnat förpackningen så mamma lämnade tillbaka allt. Varför jag inte tog tag i det hela ? Vet inte riktigt varför, kan vara för att jag inte hade spelat mw2 innan ... Men någon vecka efter att mamma lämnat tillbaka allt lärde jag mej att spela hos Amanda och älskart. Dock har jag inte spelat på jätte länge förren hennes x-box har red ring :/ men jag ångrar som fan att vi lämnade tbx ps3 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0